Przedsiębiorstwo WODOCIĄGI I KANALIZACJA Sp. z o.o. w Chociwlu uprzejmie informuje, że od dnia 16.03.2020 r. do odwołania zostaje wstrzymana bezpośrednia obsługa Klientów w Punkcie Obsługi Klienta na ul. Parkowej 1 w miejscowości Chociwel.
Spółka ogranicza kontakt z Klientami do formy telefonicznej, elektronicznej i listownej.
Petenci mogą kontaktować się ze Spółką telefonicznie:
Biuro Obsługi Klienta tel. 91 562 22 08; Inkasent tel.: 602 513 325
drogą elektroniczną email:
do dyspozycji klientów Spółki pozostaje również tradycyjna metoda listowna na adres:
WiK Sp. z o.o. w Chociwlu; ul. Parkowa 1; 73-120 Chociwel
Zarząd Spółki informuje również, że w okresie od dnia 16.03.2020 r. do odwołania wstrzymane zostają bezpośrednie odczyty wodomierzy wymagające osobistego wejścia odczytywacza do domu lub lokalu. Odczytywane będą tylko wodomierze zamontowane w studzienkach wodomierzowych lub piwnicach budynków wielolokalowych, których odczyt nie jest związany z osobistym kontaktem odczytywacza z mieszkańcami. W pozostałych przypadkach zostawiane będą informacje z prośba o podanie stanu wodomierza. W wypadku nie podania stanu wodomierza, wystawiane będą faktury prognozowane na podstawie dotychczasowego zużycia wody w miesiącach poprzednich. Samodzielny odczyt stanu wodomierza można przekazać telefonicznie lub poczta elektroniczną do Biura Obsługi Klienta.